سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مطلب...
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

به نام خدا و با سلام

(1)

"من هیچ وقت نخواستم توی زندگی کسی را دوست داشته باشم چون دوست داشتن واقعا دردسر داره وقتی کسی را دوست داشته باشی دیگه میخوای اون فقط مال خودت باشه نمیتونی با یکی دیگه ببینیش میخوای همیشه پیش تو باشه همیشه دلهره داری که نکنه از دست بدیش اگه با یکی دیگه ببینیش حسادت میکنی این تازه یه ور قضیه است از یه طرف دیگه نه میتونی بهش بگی دوستش داری و نه میتونی نگی چون اگه بگی باعث میشه پیش اون تحقیر بشی کوچیک بشی ارزش و اعتبارت را از دست بدی اگه بهش نگی هم خیلی سخته درد اوره که کسی را دوست داشته باشی و نتونی بهش بگی به خاطر همین هم دوست داشتن چیزی جز رنج و عذاب نیست به همین خاطره که همیشه سعی کردم کسی را دوست نداشته باشم"

اینها حرفای یکی از همکلاسیامه که در جواب سوال من که ازش پرسیده بودم تا حالا کسی را تو زندگیش دوست داشته بیان شده

(2)

اصلا نویسنده و ناشر به چه حقی توی صفحه اول کتابشون می نویسند که حق چاپ محفوظ است اونا چه حقی دارند که این کارو انجام بدن ناشر روی کتاب سرمایه گذاری کرده که کرده به درک جونش در بیاد سر مایه گذاری نکنه به ما دانشجوها چه ربطی داره مگه ما ضامن برگشت سرمایه ناشر هستیم اگه واقعا به دنبال کسب روزیه حلاله بره عملگی کنه و عرق بریزه آجر بندازه بالا و پول در بیاره نویسنده هم همینطور به ما چه ربطی داره که کلی از وقتش را گذاشته برای نوشتن کتاب مگه ما ضامنیم به درک میخواست این کارو نکنه حالا که چی ناشر کلی پول به نویسنده میده تا کتابو ازش بخره یبعد کلی هم سرمایه گذاری می کنه که کتابو چاپ کنه اونوقت من دانشجو برم کتابو بخرم که سرمایش برگرده؟ به من چه مگه من گفتم بره این کارو انجام بده که حالا پولشو از من میخواد وقتی فقط 30  یا40 صفحه از یک کتاب 150 صفحه ای را استاد درس میده و فقط همون قدر تو امتحان میاد چکاریه که من برم اصل کتابو بگیرم؟ دو دقیقه تا تایپ و تکثیر دانشگاه میرم کپی میگیرم بر میگردم کی حوصله داره بره تو کتاب فروشی دنبال کتاب بگرده ؟ هر کی هم از من انتقاد کنه و بگه چرا این کارو میکنم و کارم از نظر شرعی و اخلاقی درست نیست نه اخلاق می فهمه نه شرع تازه توی دوران کودکی هم سر کوب شده و حالا هم عقده ای شده و یه جوری میخواد خودشو خالی کنه  کی گفته این کار اشتباهه و کسی که انجامش میده دیگران وظیفه دارن امر به معرف و نهی از منکرش کنن ؟ اصلا کی گفته این کار امر به معروف و نهی از منکره؟ امر به معروف و نهی از منکر برای اون خانمیه که میاد توی خیابون موهاش از زیر روسریش میزنه بیرون اگه نمیدونید برید بپرسید بعدا بیاید از من ایراد بگیرید به من چه شما توی دوران بچگی سرکوب شدید و حالا میخواید عقده هاتون را سر من خالی کنید مگه من چه گناهی کردم؟


[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 9:8 صبح ] [ ایلیا ] [ دیدگاه () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

شاعر ، روزنامه نگار و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دیشب از دست شما سایه خود را کشتم/ من روانی شده ام سر به سرم نگذارید
موضوعات وب