سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مطلب...
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

به نام خدا و با سلام

آدم هرچقدر فکر نمیکنه !!!!بیشتر پی می بره که این آمریکا و انگلیس چقد جنایتخوار و حیله گر هستن و بی خود نیست که به انگلیس میگن روباه پیر و به آمریکا هم شیطان بزرگ. واقعا وقتی فکر نمی کنی می بینی چقد این دوتا صفت به اینا میاد. حالا هی یه سری ادما بشینن بگن که من دچار توهم توطئه هستم آخه مگه تغییری تو واقعیت میده.

اگه همین دوتا کاری به کار مملکت ما نداشته باشن الحمدالله به دست مسئولین متعهد و خدمتگزار همه مشکلات ما حل میشه و کشور به پیشرفت و تعالی میرسه و گلستان میشه. تازه با این همه توطئه و فریبکاری ما تونستیم با دستان توانمند متخصصان ایرانی و مدیریت مدبرانه مسئولین متعهد و خدمتگزار به اینجا برسیم فکرشو کنید اگه این توطئه ها نبود حتما الان ما بودیم که آمریکا را تحریم می کردیم و کالا ازشون نمیخریدیم و اونا را تحت فشار قرار می دادیم

اما از بد روزگار اونا هر کاری از دستشون بر میاد بر علیه ما می کنن مثلا میرن چند تا جاسوس کثیف استخدام می کنن تا بیان توی مملکت و در دولتی که پاک ترین دولت تاریخه فساد مالی سه هزار میلیارد تومانی انجام میدن. چند تا مسئول نفوذی توی بخش های مختلف ارتباطات فرستادن در مواقع حساس ایمیلو قطع کنن و سرعت اینترنت را بیارن پایین. چند تا آدم نفوذی و جاسوس اجیر کردن تا بیان کاندیدای نمایندگی مجلس بشن و با بد اخلاقی انتخاباتی فضای انتخابات و تبلیغات را با تخریب به حاشیه ببرن مردم را دلسرد کنن. نامردا به همین چیزا بسنده نکردن . اونا حتی توی نهاد های قانونگذاری و نظارتی هم نفوذ کردن تا با وضع قوانین ضعیف و نظارت ضعیف تر فضایی را بوجود بیارن تا فساد مالی و اداری گسترش پیدا کنه.میان هی قیمت سکه را می برن بالا و دلار یه شبه چند برابر میشه و یه سری آدم به ثروت های باد آورده می رسن تا مردم را دلسرد کنن توی انتخابات شرکت نکنن ولی کور خوندن ملت خیلی هوشیارن و پاسخ محکمی با حضور در انتخابات به اینا میدن و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهند زد.

هر کاری از این دوتا موجود خبیث و استکبار جنایتخوار بگی بر میاد. حالا یه سری ها چشماشونو به روی حقیقت بستن و میگن من وامثال من دچار توهم توطئه هستیم. حالا فکرشو بکنین با این کارا مملکت تونسته پیشرفت کنه و به تکنولوژی روز دست پیدا کنه تازه آمریکا هم تا حالا نتونسته هیچ غلطی بکنه. اگه اینا نبود چی می شد.

با این وضعیت که نمی بینم!!!! به خودم هم دارم شک می کنم میگم نکنه منم عامل نفوذی هستم و نوکر امریکا و انگلیس و الان اجیر شدم تا این چیزا را بنویسم و سیاه نمایی کنم تا مردم دلسرد بشن. واقعا دارم به خودم هم شک می کنم. مرگ بر ضد انقلاب!!!!!!!!!!!!!!!


[ پنج شنبه 90/12/4 ] [ 11:15 صبح ] [ ایلیا ] [ دیدگاه () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

شاعر ، روزنامه نگار و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دیشب از دست شما سایه خود را کشتم/ من روانی شده ام سر به سرم نگذارید
موضوعات وب