سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مطلب...
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

به نام خدا و با سلام

(1)

دارم با عجله از پله های خوابگاهمون میام بالا دو نفری رو می بینم که وسط پله ها نشستن و دارن درس می خونن و ره رو بستن یه لحظه همین طوری زل می زنم بهشون یکیشیون بر می گرده با قیافه حق به جانبی می پرسه میخوای رد شی؟؟؟ میگم پ نه پ دیدم بحثتون خیلی جالبه وایستادم از محضرتون بهره ببرم و تلمذ کنم!!!!!!!!

...

(2)

چند روز پیش داشتم به یکی از دوستان غرب شناسم که البته خیلی خوب و دقیق غرب رو شناخته و داره با هاش مبارزه می کنه و امیدوارم خدا در این زمینه بهش توفیق بده و البته کمی هم عقل در مورد خوب یا بد بودن تکنولوژی بحث می کنم. میگه همه مشکلات بشر از این تکنولوژی غربی نشات گرفته و اگه این غربی ها  نبودن ما این همه مشکل نداشتیم.

میگم خب عزیز دلم شما که این همه منتقد هستی و می گی تکنولوزی بده و نباید باشه به جاش چه چیزی رو می خوای جایگزین کنی؟

میگه خب معلومه طبیعت!!!!!

میگم یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا الان تو می گی به جای اینکه از هواپیما استفاده کنیم یا قطار از چی استفاده کنیم؟از الاغ!!!!!!؟ اینکه نمیشه که اگه بخواییم از مشهد بریم تهران چند ماه باید توی راه باشیم که؟؟؟

میگه نه! چرا اینقد ذهنت بسته است و فکر می کنی تا حرف جایگزینی هواپیما می شه ذهنت پیش الاغ میره؟ اینطوریا هم نیست من فکر بهتری براش دارم

می پرسم خب این فکرت چیه؟ بگو ما هم استفاده کنیم؟

میگه خب میشه مثلا طی الارض را جایگزینش کرد!!!!!!!! اگه تکنولوطزی غربی از جامعه برچیده بشه اونوقت مردم دیگه گناه نمی کنن و با تقوی میشن و می تونن طی الارض کنن!!!

میگم خب مگه مردمی که در زمان پیامبر و امامان معصوم زندگی می کردن به خاطر تکنولوژی غربی گناه می کردن؟ اون موقع که تکنولوزی نبود. پس چرا مردم طی الارض نمی کردن و با الاغ و شتر و اسب اینور و اونور می رفتن؟

میگه خب میشه قالی سلیمان درست کرد!!!!! همون طوری که حضرت سلیمان قالی داشته و سوارش میشده و اینور و اونور میرفته ما هم باید تلاش کنیم و با تحقیق و پژوهش دقیق و علمی در تاریخ ببینیم اون قالی با چه فرمولی ساخته شده و ما هم بسازیم. همین که قبلا بوده یعنی میشه الانم مثلش رو ساخت!!!!!

هرچی فکر می کنم می بینم استدلالش اونقدر قویه که دیگه هیچ حرفی واسه گفتن نمیمونه....

 


[ جمعه 91/2/1 ] [ 9:58 عصر ] [ ایلیا ] [ دیدگاه () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

شاعر ، روزنامه نگار و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دیشب از دست شما سایه خود را کشتم/ من روانی شده ام سر به سرم نگذارید
موضوعات وب